Η ομαδα μασ

ΜΙΧΑΕΛΑ ΣΥΡΜΟΥ

Η Μιχαέλα Σύρμου, σπούδασε στο πανεπιστήμιο Anglia Ruskin του Κέιμπριτζ. Ολοκλήρωσε τις προπτυχιακές της σπουδές στην Αγγλική Φιλολογία και τις μεταπτυχιακές της σπουδές στην Ευρωπαϊκή Γλώσσα και Πολιτισμικές Σπουδές. Εργάστηκε σε δύο ειδικά σχολεία της Γερμανίας συμμετέχοντας στο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα Κομένιους. Αργότερα εξειδικεύτηκε στην εκμάθηση της Αγγλικής γλώσσας σε παιδιά προσχολικής ηλικίας με το μεταπτυχιακό πρόγραμμα επαγγελματικής κατάρτισης DELTA του πανεπιστημίου του Κέιμπριτζ. Έκτοτε, αφιερώνεται στη διάδοση της ολιστικής προσέγγισης στην εκπαίδευση μέσω καινοτόμων ομαδοσυνεργατικών, μαθητοκεντρικών δράσεων. Τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια η Μιχαέλα Σύρμου έχει εργαστεί με όραμα και συνέπεια σε πολλά από τα μεγαλύτερα εκπαιδευτικά ιδρύματα της Θεσσαλονίκης.

 

Μαρια Μαλεζα

Η Μαρία Μαλεζά σπούδασε στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και ολοκλήρωσε τις προπτυχιακές της σπουδές στο Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης. Παράλληλα με τις σπουδές της συγγράφει παραμύθια και δημιουργεί ποιήματα με διδακτικό στόχο, ενώ διοργανώνει εορτές και εκδηλώσεις για παιδιά. Με την αποφοίτησή της ξεκίνησε να εργάζεται σε δημιουργικό εργαστήρι καλλιτεχνικών δράσεων, εφαρμόζοντας τεχνικές κουκλοθεάτρου και θεατρικού παιχνιδιού, αξιοποιώντας τις γνώσεις της από την πτυχιακή της εργασία. Τα τελευταία πέντε χρόνια εργάζεται ως νηπιαγωγός σε παιδικούς σταθμούς της Θεσσαλονίκης. Κύριο ενδιαφέρον της είναι η βιωματική μάθηση, μέσω του παιχνιδιού και της τέχνης και ερέθισμά της η εκπαιδευτική φιλοσοφία του Reggio Emilia, στοιχεία της οποίας εφαρμόζει στις παιδαγωγικές της μεθόδους. 

Nikoleta_Moisiadou

Νικολέτα Μωυσίδου

Η Νικολέτα Μωυσίδου είναι απόφοιτος του Τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας με αντικείμενο την Ειδική Αγωγή. Με την πρακτική της άσκηση, εστίασε στη διαμόρφωση εξατομικευμένων εκπαιδευτικών προγραμμάτων για μαθητές με αναπηρία. Με την πτυχιακή της εργασία, εργάστηκε προς την πραγμάτωση του οράματος της για κοινωνική ένταξη, άνευ όρων, των ανθρώπων με κάθε μορφής αναπηρία, αναδεικνύοντας τα προβλήματα που προκύπτουν μέσα από τα μοντέλα της αναπηρίας και τις κοινωνικές στάσεις ως προς τα άτομα με αναπηρία. Τα τελευταία δύο χρόνια, έχει εργαστεί ως παράλληλη στήριξη σε γυμνάσιο και ως ειδική παιδαγωγός μέσω των ιδιαίτερων μαθημάτων με  μαθητές δημοτικού και προσχολικής ηλικίας. Η Νικολέτα Μωυσίδου έχει παρακολουθήσει σειρά σεμιναρίων που αφορούν στην κριτική εκπαίδευση και στην ειδική αγωγή, έχει πολυετή συμμετοχή σε εθελοντικά προγράμματα νέων και ερασιτεχνική ενασχόληση με την τέχνη του θεάτρου.