Η ομαδα μασ

ΜΙΧΑΕΛΑ ΣΥΡΜΟΥ

Η Μιχαέλα Σύρμου, σπούδασε στο πανεπιστήμιο Anglia Ruskin του Κέιμπριτζ. Ολοκλήρωσε τις προπτυχιακές της σπουδές στην Αγγλική Φιλολογία και τις μεταπτυχιακές της σπουδές στην Ευρωπαϊκή Γλώσσα και Πολιτισμικές Σπουδές. Εργάστηκε σε δύο ειδικά σχολεία της Γερμανίας συμμετέχοντας στο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα Κομένιους. Αργότερα εξειδικεύτηκε στην εκμάθηση της Αγγλικής γλώσσας σε παιδιά προσχολικής ηλικίας με το μεταπτυχιακό πρόγραμμα επαγγελματικής κατάρτισης DELTA του πανεπιστημίου του Κέιμπριτζ. Έκτοτε, αφιερώνεται στη διάδοση της ολιστικής προσέγγισης στην εκπαίδευση μέσω καινοτόμων ομαδοσυνεργατικών, μαθητοκεντρικών δράσεων. Τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια η Μιχαέλα Σύρμου έχει εργαστεί με όραμα και συνέπεια σε πολλά από τα μεγαλύτερα εκπαιδευτικά ιδρύματα της Θεσσαλονίκης.

Μαρια Μαλεζα

Η Μαρία Μαλεζά σπούδασε στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και ολοκλήρωσε τις προπτυχιακές της σπουδές στο Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης. Παράλληλα με τις σπουδές της συγγράφει παραμύθια και δημιουργεί ποιήματα με διδακτικό στόχο, ενώ διοργανώνει εορτές και εκδηλώσεις για παιδιά. Με την αποφοίτησή της ξεκίνησε να εργάζεται σε δημιουργικό εργαστήρι καλλιτεχνικών δράσεων, εφαρμόζοντας τεχνικές κουκλοθεάτρου και θεατρικού παιχνιδιού, αξιοποιώντας τις γνώσεις της από την πτυχιακή της εργασία. Τα τελευταία πέντε χρόνια εργάζεται ως νηπιαγωγός σε παιδικούς σταθμούς της Θεσσαλονίκης. Κύριο ενδιαφέρον της είναι η βιωματική μάθηση, μέσω του παιχνιδιού και της τέχνης και ερέθισμά της η εκπαιδευτική φιλοσοφία του Reggio Emilia, στοιχεία της οποίας εφαρμόζει στις παιδαγωγικές της μεθόδους. 

ΤΕΝΙΑ ΚΥΡΙΑΚΟΥ

Η Τένια Κυριακού σπούδασε στο πανεπιστήμιο Anglia Ruskin του Κέιμπριτζ όπου ολοκλήρωσε τις σπουδές της στην Αγγλική Φιλολογία και στο πανεπιστήμιο του Surrey  τις μεταπτυχιακές της σπουδές στη Μετάφραση. Εξειδικεύτηκε στην εκμάθηση της Αγγλικής γλώσσας με το μεταπτυχιακό πρόγραμμα επαγγελματικής κατάρτισης DELTA του πανεπιστημίου του Κέιμπριτζ. Στη δεκαπενταετή της καριέρα εργάστηκε σε δημόσια και ιδωτικά ιδρύματα και καλοκαιρινά σχολεία σε Μ. Βρετανία, Ισπανία και Ελλάδα. Είναι δασκάλα γιόγκα, μιλάει Ισπανικά, Γερμανικά και Πορτογαλικά και έχει ασχοληθεί με το θέατρο ερασιτεχνικά. Σε όλη την πορεία της μέχρι τώρα προάγει τη μαθητοκεντρική τάξη με έμφαση στη βιωματική προσέγγιση της γνώσης.