Liberty Lab 2 Plus

icon-baby-girl-diving

Τμήμα Senior-B δύο φορες την εβδομάδα για παιδιά 9-10 ετών.
Πακέτο 2 ωρών

Σε αυτό το επίπεδο, οι τέσσερις δεξιότητες “reading, listening, speaking and writing” καλλιεργούνται ολιστικά και μαθητοκεντρικά.

Τα παιδιά εξασκούνται στο πώς να χαρτογραφούν τα κείμενα και τις ιστορίες που ακούν και διαβάζουν, ώστε να είναι τα ίδια οι πρωταγωνιστές στο ταξίδι της γνώσης. Εξοικειώνονται με περισσότερα είδη γραπτού λόγου, επηρεάζουν τη συνέχεια μιας ιστορίας, αλλάζουν τους χαρακτήρες, πειραματίζονται! Στη μητρική μας γλώσσα, η πορεία από τον προφορικό στο γραπτό λόγο, έρχεται πιο γρήγορα, αλλά στο LIBERTY LAB, με τη μεθοδολογία που ακολουθείται και την προσέγγιση “Learning by Doing”, οι μαθητές μας έρχονται πολύ κοντά σε αυτό.

Τέλος, ενισχύουμε το πρόγραμμα σπουδών μας με στοχευμένες θεματικές ενότητες, εικαστικά projects, πληθώρα εκπαιδευτικών εφαρμογών, μουσικοκινητικές δράσεις, STEM και με το Masterchef kids edition.

Απαντάμε Συχνές Ερωτήσεις

Γιατί να επιλέξω το Liberty Lab για το παιδί μου;
Αν στόχος σας είναι η αγάπη για μια γλώσσα που οδηγεί στην απρόσκοπτη επικοινωνία χωρίς φόβο και ενδοιασμούς, αν η απόκτηση ενός πτυχίου Αγγλικών δεν είναι για εσάς αυτοσκοπός και αν πιστεύετε στη χαρά της ανακάλυψης και της ψυχαγωγίας ως μέσο για να κατακτήσει ένα παιδί τη γνώση….τότε το LIBERTY LAB είναι η σωστή επιλογή.
Μέχρι πόσους μαθητές έχουν τα τμήματα του Liberty Lab;
Τα τμήματα του Liberty Lab είναι αυστηρά ολιγομελή, ώστε τα παιδιά να αξιοποιούν κάθε δυνατή ευκαιρία για την εξάσκηση της Αγγλικής γλώσσας, να δεθούν σαν ομάδα και να συμμετέχουν ενεργά στην κάθε δραστηριότητα.
Μπορεί το παιδί με ένα βιωματικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα να μάθει γραμματική και συντακτικό;
Στο Liberty Lab ακολουθήσαμε μια σειρά από πολύ καλά δομημένα, ωστόσο απλά βήματα, για τη δημιουργία του προγράμματος σπουδών μας.
Ποια είναι τα απλά βήματα, για τη δημιουργία του προγράμματος σπουδών σας
Βήμα 1ο: Το κάθε επίπεδο που κατακτά ένας μαθητής κατά την εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας ορίζεται από τον κοινό Ευρωπαϊκό κώδικα, γνωστό ως CEFR (Common European Framework of Reference for Languages) και αυτός υπαγορεύει τα βασικά χαρακτηριστικά και του δικού μας προγράμματος ως προς τους στόχους.

Βήμα 2ο: Η κοινή παραδοχή, ότι η γλώσσα είναι ένα ζωντανό σύστημα επικοινωνίας. Επομένως, σαφώς και οφείλουμε να την προσεγγίζουμε ως βίωμα, συναισθηματικό, αισθητηριακό και ολιστικό.

Βήμα 3ο: Θέτουμε τους μαθησιακούς μας στόχους. Σχεδιάζουμε ζωντανές, βιωματικές ενότητες που αφορούν, ενδιαφέρουν και συγκινούν τα παιδιά.

Βήμα 4ο: Αφαιρούμε από τη διαδικασία της μάθησης, την παθητικότητα και την απουσία σύνδεσης με το αντικείμενο μελέτης, όχι την γραμματική! Ενθαρρύνοντας τα παιδιά να ανακαλύψουν και να εκφραστούν, δημιουργούμε τις κατάλληλες συνθήκες, ωστέ να κάνουν βαθύτερες συνδέσεις με το αντικείμενο μελέτης και να μάθουν και τη δεύτερη γλώσσα με τρόπο παρόμοιο με αυτόν που μαθαίνουν τη μητρική τους.