Liberty Lab Experts

icon-baby-girl-diving

Τμήμα Senior-C δύο φορές την εβδομάδα για παιδιά 10-11 ετών.
Πακέτο 2 ωρών

Σε αυτό το επίπεδο οι μαθητές μας έχουν διδαχθεί όλες τις βασικές γραμματικές δομές της Αγγλικής γλώσσας και μπορούν να χρησιμοποιήσουν στον προφορικό και γραπτό λόγο τους περίπου 1000 λέξεις. Έτσι, τα παιδιά αποκτούν μεγαλύτερη ελευθερία κι έχουν τη δυνατότητα για περαιτέρω εξάσκηση και ανάπτυξη των γλωσσικών τους δεξιοτήτων, μέσω “Content and Language Integrated Learning (CLIL.

Αυτό σημαίνει ότι δημιουργείται απόλυτη ταύτιση ανάμεσα στα κομμάτια της γλώσσας που μαθαίνουν και στο πεδίο ενδιαφέροντός τους, αλλά και σύνδεση άλλων μαθημάτων με τα Αγγλικά, όπως για παράδειγμα: Παγκόσμιας Ιστορίας, Κοινωνιολογίας ή Φυσικής. Γι’ αυτό το λόγο υποστηρίζουμε πως στο LIBERTY LAB οι μαθητές μας γίνονται οι αυριανοί “Global Citizens”.

Τέλος, ενισχύουμε το πρόγραμμα σπουδών μας με στοχευμένες θεματικές ενότητες, εικαστικά projects, πληθώρα εκπαιδευτικών εφαρμογών, μουσικοκινητικές δράσεις, STEM και με το Masterchef kids edition.

Απαντάμε Συχνές Ερωτήσεις

Γιατί να επιλέξω το Liberty Lab για το παιδί μου;
Αν στόχος σας είναι η αγάπη για μια γλώσσα που οδηγεί στην απρόσκοπτη επικοινωνία χωρίς φόβο και ενδοιασμούς, αν η απόκτηση ενός πτυχίου Αγγλικών δεν είναι για εσάς αυτοσκοπός και αν πιστεύετε στη χαρά της ανακάλυψης και της ψυχαγωγίας ως μέσο για να κατακτήσει ένα παιδί τη γνώση….τότε το LIBERTY LAB είναι η σωστή επιλογή.
Μέχρι πόσους μαθητές έχουν τα τμήματα του Liberty Lab;
Τα τμήματα του Liberty Lab είναι αυστηρά ολιγομελή, ώστε τα παιδιά να αξιοποιούν κάθε δυνατή ευκαιρία για την εξάσκηση της Αγγλικής γλώσσας, να δεθούν σαν ομάδα και να συμμετέχουν ενεργά στην κάθε δραστηριότητα.
Μπορεί το παιδί με ένα βιωματικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα να μάθει γραμματική και συντακτικό;
Στο Liberty Lab ακολουθήσαμε μια σειρά από πολύ καλά δομημένα, ωστόσο απλά βήματα, για τη δημιουργία του προγράμματος σπουδών μας.
Ποια είναι τα απλά βήματα, για τη δημιουργία του προγράμματος σπουδών σας
Βήμα 1ο: Το κάθε επίπεδο που κατακτά ένας μαθητής κατά την εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας ορίζεται από τον κοινό Ευρωπαϊκό κώδικα, γνωστό ως CEFR (Common European Framework of Reference for Languages) και αυτός υπαγορεύει τα βασικά χαρακτηριστικά και του δικού μας προγράμματος ως προς τους στόχους.

Βήμα 2ο: Η κοινή παραδοχή, ότι η γλώσσα είναι ένα ζωντανό σύστημα επικοινωνίας. Επομένως, σαφώς και οφείλουμε να την προσεγγίζουμε ως βίωμα, συναισθηματικό, αισθητηριακό και ολιστικό.

Βήμα 3ο: Θέτουμε τους μαθησιακούς μας στόχους. Σχεδιάζουμε ζωντανές, βιωματικές ενότητες που αφορούν, ενδιαφέρουν και συγκινούν τα παιδιά.

Βήμα 4ο: Αφαιρούμε από τη διαδικασία της μάθησης, την παθητικότητα και την απουσία σύνδεσης με το αντικείμενο μελέτης, όχι την γραμματική! Ενθαρρύνοντας τα παιδιά να ανακαλύψουν και να εκφραστούν, δημιουργούμε τις κατάλληλες συνθήκες, ωστέ να κάνουν βαθύτερες συνδέσεις με το αντικείμενο μελέτης και να μάθουν και τη δεύτερη γλώσσα με τρόπο παρόμοιο με αυτόν που μαθαίνουν τη μητρική τους.