icon-baby-girl-diving

Τμήμα Senior A δύο φορες την εβδομάδα για παιδιά 8-9 ετών.
Πακέτο 2 ωρών

Στο συγκεκριμένο πρόγραμμα καλλιεργούμε δεξιότητες ανάλυσης κειμένων με τον πιο κεφάτο και ευφάνταστο τρόπο. Βελτιώνουμε το συγγραφικό μας ταλέντο διασκεδάζοντας και εξασκούμαστε στον προφορικό λόγο, μέσα από ειδικά σχεδιασμένες δραστηριότητες.

Το πρόγραμμα σπουδών μας ενισχύεται μέσα από στοχευμένες θεματικές ενότητες, όπου η εξάσκηση του λεξιλογίου και η εξοικείωση των παιδιών με τα γραμματικά φαινόμενα, γίνονται μέσα από εικαστικά projects, θεατρικούς αυτοσχεδιασμούς, εκπαιδευτικές εφαρμογές, μουσικοκινητικά παιχνίδια, πειράματα και κατασκευές STEM και Masterchef.

Απαντάμε Συχνές Ερωτήσεις

Γιατί να επιλέξω το Liberty Lab για το παιδί μου;
Αν στόχος σας είναι η αγάπη για μια γλώσσα που οδηγεί στην απρόσκοπτη επικοινωνία χωρίς φόβο και ενδοιασμούς, αν η απόκτηση ενός πτυχίου Αγγλικών δεν είναι για εσάς αυτοσκοπός και αν πιστεύετε στη χαρά της ανακάλυψης και της ψυχαγωγίας ως μέσο για να κατακτήσει ένα παιδί τη γνώση….τότε το LIBERTY LAB είναι η σωστή επιλογή.
Μέχρι πόσους μαθητές έχουν τα τμήματα του Liberty Lab;
Τα τμήματα του Liberty Lab είναι αυστηρά ολιγομελή, ώστε τα παιδιά να αξιοποιούν κάθε δυνατή ευκαιρία για την εξάσκηση της Αγγλικής γλώσσας, να δεθούν σαν ομάδα και να συμμετέχουν ενεργά στην κάθε δραστηριότητα.
Μπορεί το παιδί με ένα βιωματικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα να μάθει γραμματική και συντακτικό;
Στο Liberty Lab ακολουθήσαμε μια σειρά από πολύ καλά δομημένα, ωστόσο απλά βήματα, για τη δημιουργία του προγράμματος σπουδών μας.
Ποια είναι τα απλά βήματα, για τη δημιουργία του προγράμματος σπουδών σας
Βήμα 1ο: Το κάθε επίπεδο που κατακτά ένας μαθητής κατά την εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας ορίζεται από τον κοινό Ευρωπαϊκό κώδικα, γνωστό ως CEFR (Common European Framework of Reference for Languages) και αυτός υπαγορεύει τα βασικά χαρακτηριστικά και του δικού μας προγράμματος ως προς τους στόχους.

Βήμα 2ο: Η κοινή παραδοχή, ότι η γλώσσα είναι ένα ζωντανό σύστημα επικοινωνίας. Επομένως, σαφώς και οφείλουμε να την προσεγγίζουμε ως βίωμα, συναισθηματικό, αισθητηριακό και ολιστικό.

Βήμα 3ο: Θέτουμε τους μαθησιακούς μας στόχους. Σχεδιάζουμε ζωντανές, βιωματικές ενότητες που αφορούν, ενδιαφέρουν και συγκινούν τα παιδιά.

Βήμα 4ο: Αφαιρούμε από τη διαδικασία της μάθησης, την παθητικότητα και την απουσία σύνδεσης με το αντικείμενο μελέτης, όχι την γραμματική! Ενθαρρύνοντας τα παιδιά να ανακαλύψουν και να εκφραστούν, δημιουργούμε τις κατάλληλες συνθήκες, ωστέ να κάνουν βαθύτερες συνδέσεις με το αντικείμενο μελέτης και να μάθουν και τη δεύτερη γλώσσα με τρόπο παρόμοιο με αυτόν που μαθαίνουν τη μητρική τους.